0Item(s)

V košarici še nimate artiklov

Product was successfully added to your shopping cart.

Nihče ne želi, da bi do reklamacije prišlo. Če do reklamacije vseeno pride, se vam že vnaprej opravičujemo. V kolikor pride blago do vas in vidite poškodbo embalaže in sumite na poškodbo, prosim da to označite na dobavnici. Proizvajalec je dolžan garancijo popraviti-odpraviti v 45 dneh od prejema reklamacije. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Če reklamacija ni bila odpravljena v tem času, mora artikel zamenjati z drugim ali enakovrednim brezhibnim artiklom. Pri tem kupec ne trpi nobenih stroškov, dostav, poštnin.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), ima kupec - potrošnik pri pogodbi, sklenjeni na daljavo pravico, da v 14 h dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. pri tem mu ni potrebno navesti razlog odstopa od pogodbe. Šteje se, da je pravočasno  oddana pošiljka,če je oddana v roku. Strošek katerega nosi kupec- potrošnik je neposreden strošek vračila blaga-odvoza kar znaša:

-  25 eur z ddvjem,

 

STVARNE NAPAKE

Kdaj je napaka stvarna? Kadar :

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

VRAČILO BLAGA:

O vračilu blaga mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14ih dneh od prejetja blaga in sicer na email info@dom24.si  lahko tudi izpolnjen  spodnji obrazec (obrazec o odstopu pogodbe-vračilo). Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko pošljete tudi po pošti na naslov Dom24 d.o.o., Partizanska 97, 6210 Sežana. Dom24 d.o.o. vrne kupcu vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano z vsemi sestavnimi deli brez vidnih znakov uporabe, sicer odstop od pogodbe ni možen.

 Dokumenti

Obrazec za vračilo izdelkov

REŠEVANJE SPOROV:

Platforma SRPS (32. člen Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov)

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL