0Item(s)

V košarici še nimate artiklov

Product was successfully added to your shopping cart.

Nihče ne želi, da bi do reklamacije prišlo. Če do reklamacije vseeno pride, se vam že vnaprej opravičujemo. V kolikor pride blago do vas in vidite poškodbo embalaže in sumite na poškodbo, prosim da to označite na dobavnici. Proizvajalec je dolžan odpraviti napako/reklamacijo v 30 dnevnem roku, kateri se lahko podaljša na najkrajši čas, vendar za največ 15 dni. Če reklamacija ni bila odpravljena v tem času, mora artikel zamenjati z drugim ali enakovrednim brezhibnim artiklom. Pri tem kupec ne trpi nobenih stroškov, dostav, poštnin. Vsi artikli imajo garancijski list.

Garancija za artikle je 12 mesecev. Podjetje ne nudi možnosti prostovoljne garancije.

INFORMACIJA O PRITOŽBENEM POSTOPKU-POSTOPEK REKLAMACIJE

1.1. Reklamacijo s slikami in opisom težave se posreduje na email reklamacije@dom24.si  ali pa pisno na sedež podjetja

1.2. V roku do 5 delovnih dni vam reklamacijska služba odgovori, na dano reklamacijo. V koliko je reklamacija popolna, reklamacijo posreduje v tovarno, vas pa obvesti  o postopku rešitve

1.3  Po prejetem odgovoru iz tovarne vam posreduje, predlog rešitve reklamacije.

1.4. Vaša potrditev rešitve reklamacije ali zavrnitev.

STVARNE NAPAKE

Kdaj je napaka stvarna? Kadar :

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Potrošnik obvesti prodajalca in je upravičen:

     1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

     2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

 Obrazec neskladnost blaga

VRAČILO BLAGA:

O vračilu blaga mora kupec obvestiti ponudnika, najkasneje v 14ih dneh od prejetja blaga in sicer na email reklamacije@dom24.si  

  • na obrazcu za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
  • z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe 
  • preko spletne strani podjetja

Dom24 d.o.o. vrne kupcu opravljena plačila v zvezi s pogodbo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano z vsemi sestavnimi deli brez vidnih znakov uporabe.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Ur.I. RS, št. 130/22, v nadaljevanju ZVPot-1) ima kupec - potrošnik pri pogodbi, sklenjeni na daljavo pravico, da v 14 h dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. Pri tem mu ni potrebno navesti razloga odstopa od pogodbe. Šteje se, da je pravočasno  oddana pošiljka,če je oddana v roku. Strošek katerega nosi kupec- potrošnik je neposreden strošek vračila blaga kar znaša: - 25 eur z DDVjem

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe

PRITOŽBE IN SPORI:

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga bi potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Dom24 d.o.o, Kosovelova ulica 4, 6210 Sežana, kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino in spletne nakupe na območju Slovenije. Na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo za platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platformo najdete spodaj na povezavi v rubriki REŠEVANJE SPOROV.
Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

REŠEVANJE SPOROV:

Platforma SRPS (32. člen Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov)

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL