0Item(s)

V košarici še nimate artiklov

Product was successfully added to your shopping cart.

SPLOŠNI POGOJI

POTEK NAKUPA

Potek NAKUPA poteka v 1xkoraku.

1. Oddaja naročila,

Naročilo lahko oddate kot registriran uporabnik ali kot gost. Ko boste izbrali blago, bo začetna količina 1 kos, tukaj pri naročilu več kosov spremenite količino in pritisnite ikono osveži košarico. Sistem bo preračunal količino in zračunal končno ceno z DDVjem. Tukaj lahko nadaljujete z nakupom, tako da pritisnite na ikono nadaljuj z nakupom ali pa enostavno kliknite ikono na blagajno. Nakar vas bo sistem preusmeril na hitro blagajno, kjer bo potrebno vnesiti vse podatke.

1.INFORMACIJE O PLAČILU

Tukaj vnesete vse potrebene informacije za kasnejšo dostavo in račun. Izbirate lahko dostavo tudi na drugi naslov ampak morate označiti ikono *pošlji na drugi naslov* kjer dopišete drugi naslov dostave. Lahko si tudi ustvarite račun ampak za opravilo nakupa to ni potrebno.

2. NAČIN DOSTAVE

Dostava je BREZPLAČNA do vhoda stanovanjske hiše in do vhoda bloka. Vnosa pohištva v stanovanski blok ali hišo ni mogoč.

3. INFORMACIJE O PLAČILU

Plačate lahko s plačilnimi karticami, s plačilno kartico DINERS do  24 obrokov (jo je potrebno posebej označiti), plačilo po povzetju ali predračunu. Označiti morate eno od štirih ponujenih možnosti. Pri specifičnih artiklih ali cenovno višjih artiklih lahko Dom24 d.o.o., zahteva plačilo 10% avansa za naročen artikel.

Nakar sledi PREGLED NAROČILA

Kjer si ogledate za kateri artiker gre, njegovo ceno in količino. Zadnje dejanje je, da morate označiti (s kljukico), DA SE STRINJATE Z OBVEZNOSTJO PLAČILA. Ko ste to vse naredili enostavno oddate naročilo in NAROČILO JE ODDANO.

 

Obdelava naročila

Po oddaji naročila boste prejeli v svoj poštni predal email, v katerem bodo navedeni vaši podatki in artikel/artikli, katere ste naročili. Časa imate 2 uri, da naročilo prekličete, po dveh urah gre naročilo avtomatizirano v obdelavo in pošiljanje naročila proizvajalcu. Na ta email ne odgovarjate, ker gre za generični-avtomatski email, katerega pošlje spletna stran. To pomeni, da gre samo za potrditveni email in sporočila, odgovore na ta email ne bomo dobili. V kolikor imate kakšno vprašanje nam pišite na info@dom24.si 

 

Blago je pripravljeno za dostavo

Ko je blago pripravljeno oziroma v našem skladišču, vas obvestimo 1 dan pred dostavo po  telefonu in se dogovorimo za uro dostave. Dostavo vršijo naša vozila ali zunanji izvajalci. Z vozniki se uskladite za okvirni čas, kadar boste doma.

Če pa imate kakšno vprašanje ali potrebujete pomoč, pa nas pokličite na našo brezplačno 

Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in bo dostopno potrošniku. Dostop do pogodbe bo mogoče v kolikor potrošnik pošlje zahtevo po priporočeni pošti na sedež podjetja.

Opozoriti bi vas želeli, da izdelki ne vsebujejo dekoracije (dekorativnih izdelkov), veljajo za 1xkos, če ni drugače navedeno.

Nakup in dostava blaga je mogoča samo slovenskim strankam. Nakup ostalim strankam v državah članicah EU ni mogoč.

PLAČILO IN PLAČILNA SREDSTVA

Plačilo in plačilna sredstva:

Kot večina spletnih trgovin, Vam tudi Dom24 nudi več vrst plačila in sicer:

- plačilo po povzetju (plačilo vozniku z gotovino)

- plačilo po predračunu (nakazilo na račun Dom24 d.o.o.)

- plačilo s plačilnimi karticami (bremenitev s strani banke)

- hitri spletni kredit (ponudnik LEANPAY ali SUMMIT LEASING, kredit uredite, kar na spletni strani), več si lahko preberete tukaj  https://www.dom24.si/nakup-na-obroke

Katera plačilna sredstva boste uporabili je vaša odločitev. Plačila s plačilnimi karticami so enostavna, plačilo po povzetju, pomeni, da plačate ko vam blago dostavimo. Plačate vozniku, ta vam izroči račun in dobavnico. Vozniku lahko plačate samo z gotovino.

Vse cene vsebujejo 22% DDV. Pri specifičnih artiklih ali cenovno višjih artiklih lahko Dom24 d.o.o., zahteva plačilo 10% avansa.

DOSTAVA IN DOBAVNI ROKI

Podjetje bo strmelo k čim krajšemu dobavnemu roku izdelkov. Nekatere izdelke bomo imeli tudi na zalogi, ampak, ker je paleta izdelkov široka, vseh enostavno ni mogoče imeti na zalogi. Dobavni roki so narejeni tako, da je napisan minimalni rok dostave in maksimalni rok dostave za določen artikel. Na primer od 2-5 tednov, pri tem je mišljeno, da artikli ne bodo dostavljeni pred 2 tednoma in ne kasneje kot s 5 tedni. V kolikor so navedeni dnevi dostave naprimer 10-12 dni, to pomeni delovne dni, brez vikendov in dela prostih dni. Pri naročilu več artiklov hkrati lahko artikle, ki so že na zalogi v skadišču v kolikor želite delno dostavimo ampak nas morate o tem obvestiti. Pri tem bomo stroške pošiljanja krili sami. Dostavilo se bo na naslov, ki je naveden na naročilu. Pred prevozom blaga vas bomo obvestili in se uskladili za datum in uro dostave. V primeru, da pride do zamude blaga, vas naprošamo, da takoj kontaktirate našo prodajno službo, ki bo preverila stanje vaše pošiljke. 

Naročeno blago dostavimo do vhodnih vrat bloka, hiše ali vikendice, pri tem vas naprošamo, da poskrbite, da lahko dostavna služba pride čim bližje razkladalnega mesta. Blago ne puščamo pred vrati stanovanja, hiše ali pa kjer ste navedli dostavo v kolikor vas ni doma. Dostavljalec pride sam, zato pri večjih kosih pohištva si morate priskrbeti osebe, katere vam bodo pomagale pri vnosu.

Dostava je BREZPLAČNA za vse artikle, ne glede na vrednost. Vse cene vsebujejo DDV.

Dostavo vršimo z lastnim voznim parkom in pogodbenimi prevozniki. Če imate glede tega kakšno vprašanje, nas pokličite na našo brezplačno telefonsko številko:

VRAČILA IN REKLAMACIJE BLAGA

Nihče ne želi, da bi do reklamacije prišlo. Če do reklamacije vseeno pride, se vam že vnaprej opravičujemo. V kolikor pride blago do vas in vidite poškodbo embalaže in sumite na poškodbo, prosim da to označite na dobavnici. Proizvajalec je dolžan odpraviti napako/reklamacijo v 30 dnevnem roku, kateri se lahko podaljša na najkrajši čas, vendar za največ 15 dni. Če reklamacija ni bila odpravljena v tem času, mora artikel zamenjati z drugim ali enakovrednim brezhibnim artiklom. Pri tem kupec ne trpi nobenih stroškov, dostav, poštnin. Vsi artikli imajo garancijski list.

Garancija za artikle je 12 mesecev. Podjetje ne nudi možnosti prostovoljne garancije.

INFORMACIJA O PRITOŽBENEM POSTOPKU-POSTOPEK REKLAMACIJE

1.1. Reklamacijo s slikami in opisom težave se posreduje na email reklamacije@dom24.si  ali pa pisno na sedež podjetja

1.2. V roku do 5 delovnih dni vam reklamacijska služba odgovori, na dano reklamacijo. V koliko je reklamacija popolna, reklamacijo posreduje v tovarno, vas pa obvesti  o postopku rešitve

1.3  Po prejetem odgovoru iz tovarne vam posreduje, predlog rešitve reklamacije.

1.4. Vaša potrditev rešitve reklamacije ali zavrnitev.

NESKLADNOST BLAGA

Subjektivna odgovornost:

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Objektivna odgovornost:

  • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:                                                                                                                                                                      -  za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  -  je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali                                                                                                                                                                                                                                                                        -  javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Kako se neskladnost blaga uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Potrošnik obvesti prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka in je upravičen:

     1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

     2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

 Obrazec neskladnost blaga

VRAČILO BLAGA:

O vračilu blaga mora kupec obvestiti ponudnika, najkasneje v 14ih dneh od prejetja blaga in sicer na email reklamacije@dom24.si  

  • na obrazcu za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
  • z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe 

Dom24 d.o.o. vrne kupcu opravljena plačila v zvezi s pogodbo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Ur.I. RS, št. 130/22, v nadaljevanju ZVPot-1) ima kupec - potrošnik pri pogodbi, sklenjeni na daljavo pravico, da v 14 h dneh podjetje obvesti, da odstopa od pogodbe. Pri tem mu ni potrebno navesti razloga odstopa od pogodbe. Šteje se, da je pravočasno  oddana pošiljka,če je oddana v roku. Strošek katerega nosi kupec- potrošnik je neposreden strošek vračila blaga kar znaša: - 25 eur z DDVjem

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe

PRITOŽBE IN SPORI:

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga bi potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Dom24 d.o.o, Kosovelova ulica 4, 6210 Sežana, kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino in spletne nakupe na območju Slovenije. Na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo za platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platformo najdete spodaj na povezavi v rubriki REŠEVANJE SPOROV.
Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

REŠEVANJE SPOROV:

Platforma SRPS (32. člen Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov)

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

                                                                                                                           NAGRADNE IGRE:

PRAVILA IN POGOJI NAGRADNE IGRE

 

1.  Splošne določbe

Organizator nagradne igre je podjetje Dom24 d.o.o. (v nadaljevanju: organizator). Nagradna igra poteka od 9.6. do 14.6.. Nagradna igra poteka na družabnem omrežju FB. Nagradna igra ni sponzorirana s strani Facebooka ali Instagrama in ni povezana s Facebookom kot podjetjem. Vse informacije, ki jih uporabnik posreduje v nagradni igri, prejme organizator nagradne igre. 

2.  Pogoji sodelovanja v nagradni igri

V nagradni igri lahko sodelujejo državljani Republike Slovenije (fizične osebe). Mlajši od 18 let morajo pridobiti dovoljenje staršev za sodelovanje v nagradni igri. V nagradni igri bodo sodelovali vsi, ki so izpolnili navodila, ki jih zahteva objava.

 3.  Potek nagradne igre in razglasitev nagrajencev

Za sodelovanje v nagradni igri mora sodelujoči všečkati objavo, komentirati objavo in za dodatno točko označiti nekoga v komentarju.

Nagradna igra se konča 14.6. ob 00:00, organizatorji bodo med vsemi ustrezno prijavljenimi izbrali enega nagrajenca. Vsi sodelujoči se s sodelovanjem v nagradni igri strinjajo, da lahko objavimo njihovo ime in priimek oz. uporabniško ime, s katerim so sodelovali v nagradni igri, na Facebook stran, dodatno pa jih o nagradi obvestimo tudi preko zasebnih sporočil.

 4.  Rezultati žrebanja, nagrade in prevzem nagrad

Nagrajenec bo objavljen na Facebook strani podjetja Dom24. Pred izročitvijo nagrad mora organizator s strani nagrajenca v roku treh (3) dni po razglasitvi prejeti potrebne osebne podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko in davčno številko. V kolikor nagrajenec ne pošlje podatkov v tem roku, se žrebanje ponovi. Posredovanje vseh teh podatkov na e-pošto ali preko zasebnega sporočila je pogoj za izročitev nagrade prejemniku. Denarno izplačilo nagrade ni mogoče, nagrada ni prenosljiva, zamenjava nagrade ni mogoča.

 5.  Nagrada

Nagrado vam pošljemo po pošti, najkasneje v roku enega (1) tedna po prejemu zahtevanih podatkov s strani nagrajenca na mail ali preko zasebnega sporočila.

6.  Davki in akontacija dohodnine

Nagrajena oseba je po zakonu davčni zavezanec. Organizator nagradne igre Dom24 se zavezuje poravnati akontacijo dohodnine v primeru, da gre za posamezno nagrado, katera vrednost presega 42 €. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami.

 7.  Odgovornost

Organizator ne nosi nobene odgovornosti, niti ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Vsi spori, povezani s pravicami okrog lastništva izžrebanih nagrad, ne bodo imeli nobenega vpliva na pravilo, da organizator dodeli nagrado tisti osebi, ki je organizatorju poslala svoje podatke v skladu s temi pravili. Organizator bo nagrado v skladu s pravili izročil osebi uporabnika oz. njeni uradno pooblaščeni osebi, katere podatki bodo navedeni v elektronskem sporočilu, ki ga organizator prejme od nagrajenega. Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k tej nagradni igri izrecno strinjajo. Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za nedelovanje družabnega omrežja Facebook ter posledice nedelovanja, ne glede na razloge nedelovanja.

Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za nedelovanje ali nepopolno delovanje elektronske pošte in internetne povezave sodelujočega ali nedelovanje storitve, ki je posledica napačne uporabe ali neznanja uporabe storitev. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za morebitno nastalo škodo.

 8.  Pravila nagradne igre

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s temi pravili in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki. Pravila in splošni pogoji te nagradne igre so na voljo na spletni strani strani organizatorja.

Organizator si pridržuje pravico sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator sodelujoče obveščal z objavami na Facebook strani.

9.  Varovanje osebnih podatkov

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec nagradne igre dovoli organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov. Organizator nagradne igre si pridružuje pravico do uporabe podatkov pridobljenih z nagradno igro v marketinške 

namene. Organizator nagradne igre se zavezuje, da bo s podatki udeležencev ravnal skrbno in v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Sodelujoči v nagradni igri lahko kadarkoli zahtevajo vpogled, prepis, kopiranje, dopolnitev, popravek, blokiranje ali izbris svojih osebnih podatkov oziroma prenehanje obdelave njihovih osebnih podatkov za promocijske namene, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.